TEAVITAMINE ja KAMPAANIAD

Reumapatsientidele mõeldes anname välja teabematerjale ja e-ajakirja REUMAKIRI, samuti jagame infot läbi sotsiaalmeediakanalite (Youtube, Facebook). Avalikkusega suhtleme läbi meedia.

TIME2WORK KAMPAANIA

EULARi poolt viidi 2017-2021 läbi rahvusvaheline kampaania „Ära viivita, liitu kohe!“ („Don´t delay, Connect today“), mis pööras tähelepanu reumaatiliste haigete varajase diagnoosimise ja ravile ligipääsu olulisusele töövõime säilitamiseks.

2019-2021 oli kampaania alateemaks “Aeg töötada” (Time2Work), mille eesmärk on rõhutada, kui oluline on see, et reumaatiliste haigustega inimestel oleks soovi korral võimalik töötada, tööle jääda ja tööturule naasta.

Ka EESTI REUMALIIT on viinud projekti „Aeg töötada“ raames ellu mitmeid tegevusi, sealhulgas 2020.aastal küsitluse koroonaviiruse mõjust luu- ja liigesehaigustega patsientide tööelule.

Loe lähemalt REUMAKIRJA 2021. aasta talvenumbrist.

EULARi EDGAR STENE ESSEEKONKURSS

Igal aastal annab EULAR välja EDGAR STENE nimelise preemia reumaatilise haigusega inimesele, kes esitab parima essee, milles kirjeldatakse nende individuaalset kogemust oma haigusega elamisest. Liikmesorganisatsioonid valivad eelnevalt oma riigist parima kirjatüki, mis esitatakse EULARi Edgar Stene preemia žüriile hindamiseks.

Eestist on Edgar Stene peapreemia saanud MOONIKA KING aastal 2005 ning II koha TRIIN POBBOL aastal 2016.

Loe lähemalt ja tutvu eelnevate konkursside töödega SIIN.